JAVNI POZIV
za odabir korisnika/ca za podizanje nasada jagodastog voća na području općina Travnik, Vitez, Kiseljak, Fojnica, Busovača, Novi Travnik i Kreševo za proljetnu sadnju 2015. godine.
REDAH - regionalna razvojna agencija za Hercegovinu i Ured za koordinaciju projekata – PCU pri Federalnom ministarstvu poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva uz podršku općina u okviru IFAD-ovog projekta „Poboljšanje životnih uslova na selu (RLDP)„ podržavaju razvoj lanca vrijednosti jagodičastog voća u HNK i SBK. Jedna od aktivnosti podržanih kroz ovaj program, u suradnji sa drugim partnerima, je podizanje nasada jagodičastog voća. Partneri u projektu su:
- U HNK: Općina Konjic, Općina Jablanica, Općina Prozor-Rama i grad Mostar
- U SBK: Općina Travnik, Općina Novi Travnik, Općina Vitez, Općina Kiseljak, Općina Kreševo, Općina Busovača, Općina Fojnica
- odabrani korisnici, i
- IFAD
Na području općina koje ovaj projekt pokriva, planira se podizanje novih nasada jagodičastog voća tržišno orijentiranog sortimenta (malina, kupina, aronija, borovnica, ribizla,šumska jagoda). IFAD i općine će financijski podržati podizanje najmanje 0,1 ha voćnjaka po vlastitom izboru korisnika/ce.
Podrška odabranim korisnicima/cama projekta od strane IFAD-a i općina će biti kako slijedi:
• IFAD i općine financiraju nabavku do 30% vrijednosti za sadnice jagodičastog voća i sistem za navodnjavanje potrebnih za najmanje 0,1 ha površine voćnjaka po korisniku/ci. Korisnik/ca se obvezuje sam/sama sufinancirati preostalih 70% vrijednosti sadnica i sistema za navodnjavanje. Ovih 70% sadnica i sistema su ponuđene korisnicima/cama u vidu robne pozajmice pod uvjetom povrata na period od 3 godine uz jednu godinu grejs perioda, osim za sortu maline POLKA i šumsku jagodu za koje nema grejs perioda i rok otplate je 3 godine.
• Iznos zaduženja robne pozajmice biti će izračunat na temelju cijena (tj. trenutnih cijena na tržištu) dobijenih od dobavljača sadnog materijala i trenutnih cijena sistema za navodnjavanje na tržištu. Povrat zaduženja je moguć ili u novcu ili u plodovima. Vrijednost povrata u plodovima biti će sačinjen na temelju tržišnih cijena jagodičastog voća u vrijeme kada je otkup napravljen.
• Sukladno usvojenom financijskom modelu obveza svakog odabranog korisnika biti će priprema terena za sadnju, nabavka i postavljanje stubova i žice, nabavka i postavljanje sistema za natapanje, nabavka zaštitnih sredstava i gnjojiva (na temelju pruženih savjeta od strane savjetodavaca), nabavka stajnjaka, održavanje voćnjaka (uništavanje korova, zaštita od bolesti i štetočina i sl.), kemijska analiza tla, plaćanje savjetodavnih usluga Udruženju u izosu od 100,00 KM (po dinamici plaćanja koja će se dogovoriti sa Udruženjem).
Pravo učešća imaju sva fizička lica sa projektnog područja koja ispunjavaju opće i dodatne kriterije i koji su spremni sa vlastitim učešćem sudjelovati (kako je opisano gore) u podizanju najmanje 0,1 ha nasada jagodičastog voća po korisniku/ci.
Poziv ostaje otvoren 10 dana od dana objave na oglasnim pločama u Općinama u HNK i SBK, u prostorijama izabranih udruženja, službenim web stranicama navednih Općina i udruženja, te na lokalnom radiju.
Broj potencijalnih korisnika/ca ovog projekta je ograničen.
Svi potrebni formulari za prijavu mogu se dobiti u zgradama Općina i prostorijama navedenih udruženja.
1. Opći i dodatni kriteriji za izbor korisnika/ca projekta Lanac vrijednosti jagodičastog voća
Opći kriteriji Potrebni dokumenti
1. Podnositelj/podnositeljica prijave je fizičko lice koje mora imati prebivalište na teritoriju projektnih općina u HNK u SBK Potvrda o prebivalištu izdana od CIPS-a (original ili ovjerena fotokopija);
2. Podnositelj/podnositeljica mora nesmetano raspolagati sa minimalno 1,000m2 zemljišta na kojem će se uzgajati jagodičasto voće. Kao dokazni materijal će poslužiti potpisana Izjava od strane podnositelja - Formular A2
3. Financijsko učešće korisnika u projektu. Izjava da sudjeluju u nabavci sadnog materijala, sistema za natapanje i plaćanju usluga savjetodavnih službi potpisana od strane podnositelja izjave - Formular A2
4. Podnositelji/podnositeljice trebaju biti članovi Udruženja. Oni koji to nisu moraju se učlaniti. Udruženje će uvidom u svoju bazu podataka ustanoviti je li ovaj kriterij zadovoljen ili ne. Podnositelj/podnositeljica nisu dužni dostavljati dodatne dokaze
Dodatni kriteriji Potrebni dokumenti
5. Broj članova domaćinstva i broj nezaposlenih Kućna lista;
Potvrda sa biroa;
6. Prednost se daje ženama aplikantima Aplikacijska formular – Formular A1
7. Prednost se daje proizvođačima mlađim od 30 god. Dokument kao pod točkom broj 1 općih kriterija
Opći kriteriji su eliminatorni, dok će se dodatni kriteriji bodovati. Na osnovu osvojenih bodova sačinit će se rang lista.
2. Proces odabira
Proces odabira će se odvijati u dvije faze, uključujući:
Prva faza: Administrativna usklađenost i evaluacija administrativne prijave
• Komisija za odabir sastavljena od predstavnika Udruženja vršit će pregled prijava i pregled usklađenosti prijave s administrativnim zahtjevima;
• Komisjia će vršiti provjeru da li je dostavljena sva dokumentacija koja je pozivom tražena.
Nepotpune prijave se neće uzimati u razmatranje.
Druga faza: Bodovanje dodatnih kriterija
• Nakon administrativne provjere komisija će ocijeniti pristigle aplikacije temeljem bodovne liste koja je sastavni dio ovog poziva.
Napomena: Prema bodovanju napraviti će se rang lista. Oni kandidati koji temeljem rang liste osvoje najveći broj bodova dužni su dostaviti urađenu kemijsku analizu tla na vlastiti trošak. U protivnom isporuka sadnica neće biti izvršena. Ukoliko analiza tla pokaže da kvalitet zemljišta nije pogodan za uzgoj planirane kulture, zajedno sa podnositeljem/podnositeljkom i stručnim licem će se preporučiti adekvatna vrsta jagodičastog voća.
3. Sistem bodovanja za dodatne kriterije
Br. Dodatni kriterij Indikator Maks.
bodova
1. Broj članova domaćinstva i broj nezaposlenih Svi članovi domaćinstva nezaposleni = 20
Jedan član domaćinstva zaposlen = 15
U domaćinstvu zaposleno 2 i više članova = 10
_____________________________________
Broj članova domaćinstva veći od 6= 20
Broj članova domaćinstva 4-6= 15
Broj članova domaćinstva 1-3= 10 40
2. Prednost se daje ženama aplikantima. Žena aplikant = 30
Muškarac aplikant = 15 30
3. Prednost se daje proizvođačima mlađim od 30 god. Proizvođači mlađi od 30 god.= 30
Proizvođači iznad 30 god.= 15 30
5. UKUPNO 100
Korisnici/ce koji budu odabrani/e biti će blagovremeno obaviješteni/e, a rang lista će biti objavljena na oglasnim pločama udruženja i Općina, te na službenim internetskim stranicama općina.
Pozivaju se svi zainteresirani kandidati iz navedenih općina koji ispunjavaju gore navedene kriterije da popune formulare i uz potrebne dokumente dostave svoju prijavu, osobno ili putem pošte najkasnije do 20.04.2015. godine do 15:00 sati, u prostorije Općina/Udruženja sa naznakom NE OTVARAJ Prijava na Javni poziv za podizanje nasada jagodičastog voća 2015.g..
Aplikacijske obrasce možete preuzeti na sljedećim adresama:
VITEZ
Općina Vitez
Adresa: Stjepana Radića br 1
Kontakt osoba: Jusuf Sivro
Tel.: 030 718 217
Kontakt Udruženja poljoprivrednika proizvođača malina MALINA Vitez:
Mehmed Mušinović, 030 293 092
KISELJAK
Udruženje poljoprivrednika općine Kiseljak
Adresa: Višnjica bb, Kiseljak
Kontakt osoba: Meliha Delić
Tel.: 062 407 517
KREŠEVO
Općina Kreševo
Adresa: Zgrada općine Kreševo
Kontakt osoba: Josip Buljan, ured br. 3
Tel.: 030¬¬¬¬ 806-602
Kontakt Udruge poljoprivrednika Terra:
Mara Misilo, 061 623 817
TRAVNIK
Općina Travnik
Adresa: Konatur bb
Protokol općine Travnik
Tel.: 030 511 277
Kontakt Udruženja građana proizvođača jagodičastog voća Gradina:
Šefik Goran, 061 593 652
Prilog: Obrazac prijave i obrazac izjave.
Svi zainteresirani za proljetnu sadnju mogu doći na Info-dan u srijedu 15.04.2015. godine u 9 sati u zgradu Općine Kiseljak.
Informacije o projektu Poboljšanje životnih uvjeta na selu RLPE i odgovore na pitanja dobiti će od stručnih suradnika Centra za ruralni razvoj i poljoprivredu, Regionalne razvojne agencije za Hercegovinu REDAH iz Mostara.
- Detalji
Najnovije na portalu
- Božićna čestitka Marića i Beganovića
- Općina Kreševo: Nacrt liste sufinanciranja troškova prijevoza učenika
- Načelnik Boris Marić ugostio bivše uposlenike Općine Kreševo
- Boris Marić održao sastanak s predstavnicima Medžlisa Islamske zajednice
- Univerzalna sportska škola Sparta: Primjer dobre prakse u radu s mladima
- Načelnik Marić se susreo s zapovjednikom EUFORA. Fokus na jačanju suradnje lokalne zajednice i EUFORA.
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuditelja u konkurentskom postupku Javne nabave - Sanacija i asfaltiranje lokalnog puta Kreševo - Gajice II. faza
- Objavljen natječaj za dodjelu stipendija | Središnji državni ured za Hrvate izvan Republike Hrvatske
- Predsjednik Vanjskotrgovinske komore Vjekoslav Vuković posjetio Kreševo
- Šest djevojčica i pet dječaka unijelo sreću u jedanaest obitelji. Upriličen prijem porodilja.
- Predstavnici Crvenog križa FBiH u službenoj posjeti Kreševu
- Marić i Vidović posjetili ministarstva u Hrvatskoj i Središnji državni ured za Hrvate izvan RH
- Na Šetnici kulture u Sarajevu predstavljena baština, okusi i zvuci Kreševa
- ''Kreševo u Sarajevu'': Etno i gastro promocija na Šetnici kulture
- Općina Kreševo - Javni poziv za sufinanciranje prijevoza učenika srednjih škola koji se školuju izvan mjesta prebivališta
- Javni poziv za dodjelu jednokratne novčane pomoći studentima povratnicima na području Bosne i Hercegovine za akademsku 2024/2025 godinu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuditlja | Sanacija klizišta i rekonstrukcija lokalnog puta Dusina - Deževice
- Međunarodni sajam minerala ''Kreševski citrin'' - Ne propustite najveći sajam minerala u BiH
- Zajedno za zdraviji dom: Prilika za rad na projektu podrške ranjivim skupinama u Kreševu
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuditelja | Izmjena javne rasvjete s energetski učinkovitom rasvjetom