Povezivanje s Hrvatima u Bosni i Hercegovini, potpora njihovu povratku i ostanku te očuvanje njihove pune jednakopravnosti strateški je interes Republike Hrvatske. U tom cilju, nastavljajući pružati potporu Hrvatima u Bosni i Hercegovini, Državni ured za Hrvate izvan Republike Hrvatske raspisao je 7. lipnja 2016. Javni natječaj za financiranje kulturnih, obrazovnih, znanstvenih, zdravstvenih i ostalih programa i projekata od interesa za hrvatski narod u BiH za 2016. godinu.
Prijaviti se mogu registrirane pravne osobe sa sjedištem u Bosni i Hercegovini i to za programe i projekte koji zadovoljavaju opće i javne potrebe Hrvata u Bosni i Hercegovini kao što su:
• izgradnja, obnova i opremanje ustanova kulture te zaštita i obnova spomenika kulture, kao i
podrška najznačajnijim kulturnim manifestacijama
• potpora javnim glasilima na hrvatskom jeziku koja osiguravaju pravo na informiranje
• nabava knjiga i časopisa hrvatskih nakladnika za škole (od osnovne škole do sveučilišta) i narodne
knjižnice te potpora nakladničkoj djelatnosti u izdavanju djela od temeljne vrijednosti za nacionalnu
kulturu i časopisa od kulturološkog značenja
• izgradnja, obnova i opremanje obrazovnih ustanova (od predškolskih ustanova do sveučilišta) te
izrada programa i projekata za izvođenje nastave na hrvatskom jeziku
• izgradnja, obnova i opremanje zdravstvenih ustanova te nabava opreme za liječenje, zaštitu i
očuvanje zdravlja
• infrastrukturni projekti i drugi projekti usmjereni na stvaranje preduvjeta za održivi povratak i
opstanak Hrvata u Bosni i Hercegovini.
Prednost u dobivanju financijske potpore i nadalje će imati veći projekti koji proizvode dugoročnije učinke za opstojnost hrvatskoga naroda u Bosni i Hercegovini, zatim programi i projekti koji se provode u partnerstvu s pravnim osobama iz Republike Hrvatske u smislu prekogranične suradnje, kao i programi i projekti koje financijski podupire lokalna zajednica.
Prijave programa i projekata na prijavnim obrascima s traženom projektnom dokumentacijom potrebno je dostaviti isključivo poštom na adresu: Državni ured za Hrvate izvan Republike Hrvatske, Trg hrvatskih velikana 6, 10 000 Zagreb, Republika Hrvatska, s napomenom "za Javni natječaj".
Rok za podnošenje prijava je 30 dana od dana objave Natječaja, zaključno sa 7. srpnja 2016. godine.
Potrebni obrasci mogu se naći na web stranici Ureda, a dodatne informacije mogu se dobiti na telefon: +385 1 6444 692, 6444 681 radnim danom od 10.00 do 14.00 sati ili na e-mail adresu:
- Detalji
Najnovije na portalu
- Radovi na vanjskom uređenju Poslovnog inkubatora se privode kraju
- Kreševo pomaže najpotrebitijima – Projekt "Zajedno za zdraviji dom" od sutra na terenu
- Načelnik Marić posjetio poduzeće Lais d.o.o. i njihove inovacije u proizvodnji
- Općina Kreševo: Javni poziv gospodarskim subjektima za saniranje posljedica od poplava
- Civilna zaštita Kreševo: Poziv na povrat preuzetih isušivača vlage
- Vlada ŽSB nastavlja pružati podršku | Više od 140.000,00 KM za projekte u Kreševu
- Općina Kreševo: Poziv poljoprivrednicima
- Novogodišnja čestitka Marića i Beganovića
- Božićna čestitka Marića i Beganovića
- Općina Kreševo: Nacrt liste sufinanciranja troškova prijevoza učenika
- Načelnik Boris Marić ugostio bivše uposlenike Općine Kreševo
- Boris Marić održao sastanak s predstavnicima Medžlisa Islamske zajednice
- Univerzalna sportska škola Sparta: Primjer dobre prakse u radu s mladima
- Načelnik Marić se susreo s zapovjednikom EUFORA. Fokus na jačanju suradnje lokalne zajednice i EUFORA.
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuditelja u konkurentskom postupku Javne nabave - Sanacija i asfaltiranje lokalnog puta Kreševo - Gajice II. faza
- Objavljen natječaj za dodjelu stipendija | Središnji državni ured za Hrvate izvan Republike Hrvatske
- Predsjednik Vanjskotrgovinske komore Vjekoslav Vuković posjetio Kreševo
- Šest djevojčica i pet dječaka unijelo sreću u jedanaest obitelji. Upriličen prijem porodilja.
- Predstavnici Crvenog križa FBiH u službenoj posjeti Kreševu
- Marić i Vidović posjetili ministarstva u Hrvatskoj i Središnji državni ured za Hrvate izvan RH