Nakon donacije za organizaciju SOS dječja sela BiH, u tvrtci „Stanić Beverages“ planirane su različite aktivnosti i donacije i za druge institucije i organizacije u BiH, pogotovo one usmjerene prema brizi o djeci i njihovom obrazovanju.
SOS TO 1
Predstavnici tvrtke „Stanić Beverages“, vlasnika portfelja brandova voćnih sokova i napitaka „Juicy“ i „TO“, danas su u SOS Dječjem selu Sarajevo uručili donaciju od 2.500 litara „To“ sokova, namijenjenu djeci bez roditeljske skrbi iz dječjih sela Sarajevo i Gračanica. Donirana količina različitih vrsta „To“ sokova zadovoljava mjesečne potrebe 278 mališana iz ta dva sela, kao i potrebe tri SOS dječja vrtića u Sarajevu, Mostaru i Goraždu, a donacija je realizirana u sklopu kampanje „Novi domaći sok“, koju je tvrtka „Stanić Beverages“ pokrenula nakon lansiranja TO sokova na bh tržištu.
„Od pokretanja proizvodnje TO sokova u našoj novoj tvornici u Kreševu, 'Stanić Beverages' nastoji djelovati kao društveno odgovorna tvrtka usmjerena prema brizi za potrebe raznih društvenih skupina u BiH“, kazao je, uz ostalo, Boris Marijanović, direktor tvrtke u BiH. „SOS dječje selo prepoznali smo kao jednu od najvažnijih organizacija u BiH koja brine o djeci bez roditeljske skrbi te iznimno cijenimo trud svih SOS majki i ostalih zaposlenika koji svakodnevno ulažu velike napore kako bi djeca imala što sretnije i bezbrižnije djetinjstvo. Kao društveno odgovorna tvrtka koja brine za različite društvene skupine, a posebno one najranjivije, što djeca bez roditeljske skrbi uistinu i jesu, odlučili smo donirati razne vrste 'TO' sokova SOS dječijim selima u Sarajevu i Gračanici i SOS vrtićima u Sarajevu, Mostaru i Goraždu,  kako bismo mališanima koji tamo žive i borave barem malo uljepšali svakodnevnicu. Nakon ove donacije planiramo različite aktivnosti i donacije i za druge institucije i organizacije u BiH, pogotovo one usmjerene prema brizi o djeci i njihovom obrazovanju.“
Brand voćnih sokova i napitaka „TO“, novi domaći sok koji se proizvodi u tehnološki najmodernije opremljenoj tvornici u Kreševu, snažno je zakoračio na domaće tržište. Nakon lansiranja „TO“ linije sokova na bh tržištu u srpnju, proizvodnja u kreševskoj tvornici neprekidno raste i dosad je proizvedeno više od dva milijuna litara sokova, a tvrtka „Stanić Beverages“ priprema i izvoz na druga tržišta, posebno zemalja CEFTA-e i Bliskog istoka, što će rezultirati dodatnim povećanjem proizvodnje u narednim mjesecima. „TO“, novi domaći sok, dostupan je u pet voćnih okusa i predstavlja „best buy“ opciju unutar kategorije uz najbolji omjer cijene i kvalitete.
SOS TO 2