Na osnovu Odluke o usvajanju Programa utroška sredstava sa kriterijima raspodjele sredstava “Tekući transferi drugim nivoima vlasti i fondovima – za sanaciju šteta nastalih usljed poplava i klizišta”, utvrđenog Budžetom Federacije Bosne i Hercegovine za 2017. godinu Federalnom ministarstvu prostornog uređenja („Službene novine Federacije BiH“, broj: 19/17 od 15.03.2017. godine), i Odluke o raspisivanju Javnog poziva Federalnog ministarstva prostornog uređenja broj: 04-14-4-170/17-7 od 31.03.2017. godine, Federalno ministarstvo prostornog uređenja, raspisuje: 

JAVNI POZIV 
Za odabir korisnika  za Program utroška sredstava sa kriterijima raspodjele sredstava “Tekući transferi drugim nivoima vlasti i fondovima - za sanaciju šteta nastalih usljed poplava i klizišta ” 
Predmet Javnog poziva je prikupljanje programa – projekata za raspodjelu sredstava tekućeg transfera, koji je osiguran iz sredstava Federalnog ministarstva prostornog uređenja u razdjelu 23 ekonomski kod 6141 “Tekući transferi drugim nivoima vlasti i fondovima - za sanaciju šteta nastalih usljed poplava i klizišta ” Budžeta Federacije Bosne i Hercegovine za 2017. godinu (“ Službene novine Federacije BiH”, br. 104/16).
Vlada Federacije Bosne i Hercegovine donijela je  Odluku V.broj: 357/2017 od 10.03.2017. godine, o usvajanju Programa utroška sredstava sa kriterijima raspodjele sredstava “Tekući transferi drugim nivoima vlasti i fondovima – za sanaciju šteta nastalih usljed poplava i klizišta”, utvrđenog Budžetom Federacije Bosne i Hercegovine za 2017. godinu, Federalnom ministarstvu prostornog uređenja („Službene novine Federacije BiH“, broj: 19/17).
II.
Naziv programa, korisnici, ciljevi i kriteriji
Program utroška sredstava sa kriterijima raspodjele sredstava: “Tekući transferi drugim nivoima vlasti i fondovima - za sanaciju šteta nastalih usljed poplava i klizišta ”
Raspodjela sredstava utvrđenih ovom Odlukom Vlade Federacije Bosne i Hercegovine vršit će se za pet odabranih programa/projekata  u visini od 100.000,00 KM po jednom programu/projektu, i sredstva u visini od 131.027,94 KM kao interventna sredstva kojim raspolaže Federalni ministar prostornog uređenja, a sve u skladu sa kriterijima kako slijedi:.
Pravo sudjelovanja na javnom pozivu ostvaruju: kantonalni i općinski organi vlasti Federacije  Bosne i Hercegovine.
Ciljevi programa su: Poplave u maju 2014. godine aktivirale su preko 3.000 klizišta, uzrokujući štete na više od 2.000 stambenih jedinica. Stoga klizišta predstavljaju prijetnju ne samo za bezbjednost ljudi, nego i za brojna naselja i lokalnu infrastrukturu, farme i polja, puteve i vodosnabdjevanje, kulturne i sportske objekte i javne ustanove.
Poštujući veliki broj zahtijeva lokalnih zajednica za finansiranjem projekata sanacije šteta nastalih usljed poplava i klizišta, sa realizacijom projekata iz ove Odluke povećati će se otpornost lokalnih zajednica u Federaciji Bosne i Hercegovine  u smislu smanjenja rizika od klizišta i poplava, čime se doprinosi bezbjednosti stanovništva i infrastrukture u ciljanim područjima kao i održivosti ulaganja u razvoj i oporavak.
Kriteriji za izbor programa su: Raspodjela sredstava vršit će se za programe i projekte u skladu kriterijima:

- doprinos kandidiranih programa /projekata većoj sigurnosti stanovništva, stambenih objekata i infrastrukture u ciljnim područjima

- prednost programima/projektima koji imaju veće ućešće u sufinansiranju

- finansijski plan ( budžet za program/projekat )

- kandidirani programimi/projekti već imaju izrađenu projektnu dokumentaciju

III.
Neophodna dokumentacija za sudjelovanje
Sredstva iz Javnog poziva po navedenim programima dodjeljuju se na osnovu prijave projekta - programa korisnika i obavezne dokumentacije.
Obrazac za prijavu projekta i obrazac izjave  moraju biti popunjeni na računaru na obrascima koji su dostupni na  web stranici Federalnog ministarstva prostornog uređenja (www.fmpu.gov.ba). Obrazac za prijavu projekta, obrazac Izjave i obavezna dokumentacija treba biti dostavljena prema redoslijedu sa prijavnog obrasca, i poslana u A4 koverti. Obavezna dokumentacija treba biti odvojena od dokumentacije za preporuku.
Obrasci moraju biti dostavljeni u print i elektronskoj formi na CD u koverti.
Obavezna dokumentacija mora sadržavati:

Popunjen obrazac za prijavu projekta (obrazac 1.)

Popunjen obrazac Izjave  (obrazac 2.)

Uvjerenja o poreskoj registraciji (identifikacijski broj: ID broj i PDV broj ukoliko su PDV obveznici))

Dokaz o vlasništvu  ( izvod iz katastra - katastarska čestica)

Detaljan projekt  ili program sa preciznim predmjerom radova za koji se traži sufinansiranje

Finansijski plan ( budžet projekta )

Preporuku kantonalnog resornog ministarstva ili lokalne zajednice  s potvrdom o sufinansiranju (ukoliko podnosilac ima takvu preporuku)

Elektronsku verziju obrasca prijave projekta i budžeta (CD )

Važne napomene:
 U koverti može biti samo jedan projekat, ako ima više projekata u jednoj koverti aplikacija se odbacuje.

Da bi aplikant ušao u konkurenciju za odabir na Javnom pozivu mora ispuniti pravno-formalne uvjete.

Svi dokumenti koji se predaju uz obrazac prijave projekta kao dokaz o ispunjavanju kriterija sudjelovanja iz ovog poziva, moraju biti originali ili ovjerene kopije, ne starije od tri mjeseca

Dokumenti koji se šalju na Javni poziv ne vraćaju se aplikantu.

Neadekvatno popunjene prijave i nekompletni zahtjevi se neće razmatrati.

Pravo sudjelovanja na Javnom pozivu ostvaruju aplikanti sa područja Federacije BiH

IV.
Vrednovanje projekata
Vrednovanje i rangiranje projekata pristiglih na Javni poziv vršit će posebna komisija koju imenuje Federalni ministar prostornog uređenja. Komisija razmatra projekte zaprimljene na osnovu Javnog poziva, cijeni ispunjenost uvjeta i kriterija za odobravanje, te zapisnik s obrazloženom ocjenom i mišljenjem dostavlja Federalnom ministru prostornog uređenja koji donosi konačnu Odluku o korisnicima sredstava.
Rezulatati Javnog poziva o izboru korisnika sredstava bit će objavljeni na (www.fmpu.gov.ba)
Prije donošenja konačne odluke o odabiru Ministarstvo zadržava pravo od aplikanta zatražiti dodatna pojašnjenja projekta, kao i pravo odbijanja pristiglih projekata bez posebnog obrazloženja.
Sa odabranim korisnicima zaključit će se ugovor o međusobnim pravima i obavezama u realizaciji projekta koji se sufinancira te praćenje namjenskog korištenja dobivenih sredstava.
V.
Opće odredbe
Obraci za prijavu po ovom Javnom pozivu mogu se preuzeti na (www.fmpu.gov.ba)
Zahtjev za sudjelovanje s obaveznom dokumentacijom dostavlja se lično ili putem pošte na adresu Federalno ministarstvo prostornog uređenja, Marka Marulića br. 2, 71000 Sarajevo u zatvorenim kovertama sa naznakom „NE OTVARAJ–PRIJAVA NA JAVNI POZIV ZA SANACIJU ŠTETA NASTALIH USLJED POPLAVA I KLIZIŠTA „
Javni  poziv objavljuje se na (www.fmpu.gov.ba),  u „Službenim novinama Federacije BiH“ i dnevnom listu velikog tiraža.
Rok za podnošenje zahtjeva je 30 dana od dana posljednjeg objavljivanja javnog poziva u „Službenim novinama Federacije BiH“
Zahtjevi s nepotpunom dokumentacijom, podneseni mimo roka i utvrđene forme, neće se razmatrati.
Sve dodatne informacije vezane za javni poziv, mogu se dobiti svakim radnim danom putem telefona 033/726 522 i 033/726 531
Broj: 04-14-4-170/17-8
Sarajevo, 31.03.2017. godine

MINISTAR

Josip Martić